Послуги ЦНАПу
ЗАТВЕРДЖЕНО
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету
Зарічанської сільської ради
№63 від 20.06.2019 року
Тимчасовий перелік
адміністративних послуг, які надаються через центр надання
адміністративних послуг виконавчого комітету Зарічанської сільської ради
І. Державна реєстрація актів цивільного стану:
1.Видача свідоцтва про народження 1/1;
2.Видача свідоцтва про шлюб 1/2;
3.Видача свідоцтва про смерть 1/3;
ІІ. Видача рішень сільської ради та розпоряджень виконавчого комітету:
4. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг 2/1;
5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки 2/2;
6. Надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2/3;
7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність 2/4;
8. Затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі її у власність 2/5;
9. Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки 2/6;
10. Видача рішення про припинення права користування земельною ділянкою за згодою власника 2/7;
11.Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності 2/8;
12. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення детального плану території 2/9;
13. Скасування рішення або внесення змін в рішення 2/10;
14. Видача дозволу на розміщення реклами 2/11;
15. Виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання 2/12;
16. Виплата одноразової матеріальної допомоги на лікування 2/13;
17. Виплата одноразової матеріальної допомоги учаснику АТО 2/14;
18. Видача рішення про присвоєння адресного номера будинку 2/15;
19. Видача рішення про присвоєння адреси земельній ділянці для будівництва та обслуговування житлового будинку 2/16;
20. Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізку дерев 2/17;
21. Виплата одноразової матеріальної допомоги особі, яка уклала контракт на службу в Збройних Силах України 2/21.
ІІІ. Реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання:
22. Реєстрація місця проживання/перебування 3/1;
23. Зняття з реєстрації місця проживання 3/2;
24. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи (Ф-13, Ф-14) 3/3;
25. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання (ф-16) 3/4;
ІV. Нотаріальні послуги.
26. Посвідчення заповіту (крім секретного) 4/1;
27. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа 4/2;
28. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього 4/3;
29. Засвідчення справжності підпису на документі 4/5;
30. Довідка, яка підтверджує місце проживання та реєстрації померлого на день його смерті 4/6;
V. Видача адміністративних послуг державним реєстратором
Реєстрація нерухомості:
31. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 5/1;
32. Державна реєстрація інших(відмінних від права власності) речових прав власності на нерухоме майно 5/2;
33. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна 5/3;
34. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна 5/4;
35. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме та їх обтяжень 5/5;
36. Скасування Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 5/6;
37. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/7;
38. Скасування рішення державного реєстратора 5/8;
39. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/9;
VI. Реєстрація бізнесу:
40. Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування) 6/1;
41. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) 6/2;
42. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) 6/3;
43. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування) 6/4;
44 .Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) 6/5;
45. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) 6/6;
46. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/7;
47. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/8;
48. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування) 6/9;
49. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) 6/10;
50. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) 6/11;
51. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/12;
52. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/13;
53. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/14;
54. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця 6/15;
55. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/16;
56. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/17;
57. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця 6/18;
VII. Видача довідок:
58. Видача довідки про склад сім'ї призовника 7/1;
59. Видача довідок – характеристик на громадян 7/2;
60. Видача довідки про склад сім'ї 7/3;
61. Видача довідки про членство особистого селянського господарства 7/4;
62. Видача довідки на право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма №ЗДФ) 7/5;
63. Видача довідки про землю 7/6;
64. Видача інших видів довідок по місцю вимоги 7/7;
Перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів центральних органів виконавчої влади
VIII. Управління праці та соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації
65. Призначення державної допомоги при народженні дитини 8/1;
66. Призначення субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива (за спрощеним порядком) 8/2;
67. Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами 8/3;
68. Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 8/4;
69. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям 8/5;
70. Призначення допомоги на дітей одиноким матерям 8/6;
71. Призначення допомоги особам, які доглядають за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 8/7;
72. Призначення допомоги при усиновленні дитини 8/8;
73. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 8/9;
74. «Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях» 8/10;
75. «Встановлення статусу інваліда війни» 8/11;
76. «Встановлення статусу батьків та дітей багатодітної сім’ї» 8/12;
77. «Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу» 8/13;
78. «Встановлення статусу ветерана праці» 8/14;
79. «Встановлення статусу дитина війни» 8/15;
80. «Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» 8/16;
81. «Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною 8/17;
82. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» 8/18;
83. «Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю 8/19;
84. «Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» 8/20;
85. «Виплата одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» 8/21;
86. «Надання державної соціальної допомоги на догляд» 8/22;
87. «Призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги» 8/23;
88. «Встановлення статусу учасника війни» 8/24;
89. «Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» 8/25;
ІХ. Володимир-Волинським РВ ДМС України у Волинській області
90. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку 9/1.
Х. Володимир-Волинське об’єднане управління Пенсійного фонду України у Волинській області
91. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо) 10/1;
92. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління 10/2;
93. Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб 10/3;
94. Прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії; про перебування на обліку;про заробітну плату за формою ОК5 ОК7 10/4;
95. Видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок 10/5;
96. Допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення 10/6;
97. Видача пенсійного посвідчення 10/7;
98. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання 10/8;
99. Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок 10/9;
100. Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій 10/10;
101. Прийом заяв та документів щодо:
переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;
виплати пенсії за довіреністю;
зміни способу виплати пенсії;
поновлення виплати пенсії;
перерахунку призначених пенсій;
встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
виплати недоотриманої пенсії 10/11;
102. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними 10/12.
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету
Зарічанської сільської ради
№63 від 20.06.2019 року
Тимчасовий перелік
адміністративних послуг, які видаються на віддаленому робочому місці для роботи адміністратора
І. Державна реєстрація актів цивільного стану:
1.Видача свідоцтва про народження 1/1;
2.Видача свідоцтва про шлюб 1/2;
3.Видача свідоцтва про смерть 1/3;
ІІ. Видача рішень сільської ради та розпоряджень виконавчого комітету:
4. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг 2/1;
5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки 2/2;
6. Надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2/3;
7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність 2/4;
8. Затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі її у власність 2/5;
9. Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки 2/6;
10. Видача рішення про припинення права користування земельною ділянкою за згодою власника 2/7;
11.Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності 2/8;
12. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення детального плану території 2/9;
13. Скасування рішення або внесення змін в рішення 2/10;
14. Видача дозволу на розміщення реклами 2/11;
15. Виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання 2/12;
16. Виплата одноразової матеріальної допомоги на лікування 2/13;
17. Виплата одноразової матеріальної допомоги учаснику АТО 2/14;
18. Видача рішення про присвоєння адресного номера будинку 2/15;
19. Видача рішення про присвоєння адреси земельній ділянці для будівництва та обслуговування житлового будинку 2/16;
20. Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізку дерев 2/17;
ІІІ. Реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання:
21. Реєстрація місця проживання/перебування 3/1;
22. Зняття з реєстрації місця проживання 3/2;
23. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи (Ф-13, Ф-14) 3/3;
24. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання (ф-16) 3/4;
ІV. Нотаріальні послуги.
25. Посвідчення заповіту (крім секретного) 4/1;
26. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа 4/2;
27. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього 4/3;
28. Засвідчення справжності підпису на документі 4/5;
29. Довідка, яка підтверджує місце проживання та реєстрації померлого на день його смерті 4/6;
V. Видача довідок:
30. Видача довідки про склад сім'ї призовника 5/1;
31. Видача довідок – характеристик на громадян 5/2;
32. Видача довідки про склад сім'ї 5/3;
33. Видача довідки про членство особистого селянського господарства 5/4;
34. Видача довідки на право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма №ЗДФ) 5/5;
35. Видача довідки про землю 5/6;
36. Видача інших видів довідок по місцю вимоги 5/7;
Перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів центральних органів виконавчої влади
VI. Управління праці та соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації
37. Призначення державної допомоги при народженні дитини 6/1;
38. Призначення субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива (за спрощеним порядком) 6/2;
39. Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами 6/3;
40. Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 6/4;
41. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям 6/5;
42. Призначення допомоги на дітей одиноким матерям 6/6;
43. Призначення допомоги особам, які доглядають за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 6/7;
44. Призначення допомоги при усиновленні дитини 6/8;
45. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 6/9;
46. «Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях» 6/10;
47. «Встановлення статусу інваліда війни» 6/11;
48. «Встановлення статусу батьків та дітей багатодітної сім’ї» 6/12;
49. «Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу» 6/13;
50. «Встановлення статусу ветерана праці» 6/14;
51. «Встановлення статусу дитина війни» 6/15;
52. «Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» 6/16;
53. «Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною 6/17;
54. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» 6/18;
55. «Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю 6/19;
56. «Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» 6/20;
57. «Виплата одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» 6/21;
58. «Надання державної соціальної допомоги на догляд» 6/22;
59. «Призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги» 6/23;
60. «Встановлення статусу учасника війни» 6/24;
61. «Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» 6/25.
VII. Володимир-Волинським РВ ДМС України у Волинській області
62. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку 7/1.